Början på en något nytt... ?

1 år äldre. Känns sjukt bra :) hehe ingen stor skillnad men finns ju vissa fördelar.
Fick höra att nu när jag är 20 så vet jag allt. (?) Känner mig inte särskilt mkt klokare än innan men.. Något är de, har ett annat lugn i kroppen. Allt ordnar sig på något sätt, man ska inte tänka för mkt.. Något nytt för mig som alltid överanalyserade ALLT, verkligen minsta lilla grej. Sen får jag ju handla på Systemet nu.. haha :D lite kul faktiskt, vart där 2 ggr på 3 dagar :P Laddat upp lite tills imorgon :D Då blir det party! Fira lilla mig! :D eller stora mig, är ju halvvägs till 40 nu :P

Jaja, mina presenter i år då :)

Klocka ♥
Parfym (emporio armani diamonds) ♥
Kläder
Badlakan & grejor
Kuvertväska
Pengar
Örhängen
Blommor
Sambuca
sen lite smått :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0