About me?

Första inlägget på min nya blogg borde väl innehålla info om mig ?
Har dock ingen lust med det så vill ni veta bakgrunden till allt får ni fråga.


Har börjat fokusera på min framtid, inte allt som hänt tidigare. Orkar inte överanalysera alla mina misstag mer.

Jaja, min otroligt tråkiga onsdag har bestått av tv tittande, pluggande (extremt lite), tvätt och msn. Sen kom mina tankar om en viss underbar person tillbaka mer än vanligt idag. Sitter och tittar på alla kort  från den kvällen vi träffades. Natten till 14 oktober 2007. Förstår inte hur du kunde vara så underbar. DU var intresserad av mig, gav mig komplimanger, log ditt underbara leende. Okej, komplimanger behöver ju inte betyda något när man druckit men den värme jag fick av att ha dig nära, att höra dig andas, de gav mig världens underbaraste känsla. Tyvärr tog ju den kvällen/natten slut och jag gick ensam hem i regnet kl 07.30 på morgonen. Jag var hans drömtjej (fick jag höra) och han var allt jag önskade mig.  Allt var perfekt, jag såg min underbara framtid med dig .... Sen kom jag på de hemska. De skulle aldrig bli vi.

Tankarna går tillbaka till den natten alldeles för ofta nu. Du är underbar och jag kan bara inte glömma.

jaja ska väl klicka bort bilden på dig nu. Försöka få något annat att tänka på, t ex allt jag ska köpa imorgon :D
blir Västerås med min morbror, köpa present till lillebror och något jag ska få sen när jag fyller (1/4).
måste bara komma på vad jag vill ha? kan man bara inte få köpa dig? nej bort med sånna tankar :S

sp


Kommentarer
Sara

Kul att du börjat blogga!
fy fan...de e så jobbigt när man inte kan sluta tänka på en person... man blir helt jävla manisk! man ler åt minnena... men deppar över hur det är nu... jag är inne i precis samma situation nu... försöker se klart, å tänka att om han kände som jag så borde han väll göra något för att visa de?! å gör han inte de så är han inte värd ens uppmärksamhet... men lättare sagt en gjort...

2008-03-19 @ 23:04:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0