Krogen?

Japp, hann med 3 ställen i helgen.
Började i fredags med Konrad & Silk i V-ås. Sjukt kul! Jonna körde & jag drack en del ;D
Åkte med Jonna till Fagersta tidigare på dagen, hade lite lätt myskväll & fixade oss. Sen blev det "förfest" i V-ås & jag fick 10 shotar, blev lagom glad & trevlig då. Kvällen fortsatte på Konrad, trevligt! men kvällen blev ännu trevligare på Silk. Mr "yellow", jonna, trevliga bekanta & champagne gjorde kvällen sjukt kul! Lite minnesluckor kanske men kvällen i helhet var super! :) Träffade på ungefär ALLA jag känner i V-ås :P Lär man verkligen göra om!

Lördagen började i en dubbelsäng, väckt av ett sms efter 5 (?) timmars sömn. Bakis & trött.. Dagen spenderades med familjen, påskmiddag! Sen på kvällen åkte jag hem till Jonna igen.. Fixade iordning oss och drog ut på GM. Ticking Bombs spelade, var dock för trött för att orka lyssna :P Helt okej kväll iaf :) Träffade massa trevliga människor. Åkte hem runt kl 2.. Kom hem sjukt trött & full i öl! Min kära föredetta klasskompis hällde ju en HEL öl på mina vita jeans!!! men men.. tvättade tvätt & duschade innan jag la mig runt kl 4..

Så idag då.. Blev väckt av min lillebror runt 10, sen sov jag lite till. Åt tårta som Peppe kom med. GRATTIS till honom som fyller år idag btw :D !
La även ut bilder från helgens alla händelser, finns på http://jjeennnnaa.bilddagboken.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0