456

Tisdag?
Lön iaf!! :) Får se om man kommer iväg & shoppar lite.. på torsdag?
men men.. duschat & käkat lunch typ.. nu vet jag inte vad som händer... solen skiner men det är kallt :S
Skulle tydligen ha j&e dag idag.. men det blir väl kanske senare?
PH var ju föresten helt sjukt igår! Snyggaste killen försvann :( men bara Nicoline är kvar ett tag är jag nöjd! Sen får Karina gärna försvinna igen!


Igår hälsade jag på min gamla jobbkompis Erika :) Kikade på hennes 1 månad gamla lillkille, såå söt :) & storebror hade blivit så stor!
På kvällen blev det fotbollsmatch! Tim spelade :)


nej nu ska jag ut i solen om jag så ska frysa ihjäl!

p&k ♥


"Hello Heartbreak - Michelle Williams"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0