dagen efter...

• Marconi plays the mamba
  listen to the radio
  dont you remember 
   We built this city we built this city on rock


Hade en supertrevlig kväll igår :)
Mysig grillkväll med tjejerna, singstar med boysen & tjejerna

Idag vaknade jag alldeles för tidigt.. eller sent egentligen men med för få timmars sömn iaf..
Emma min räddande ängel ringde mig och jag fick prata av mig.. haha :) tur att du finns! ♥
sen fort in i duschen, fix & iväg till v-ås..
Kollade på VIK´s första isträning för säsongen, träffade morbror + fru + hennes mamma + man.. hehe & "lilla" kusinen som blivit bra mkt längre än mig nu.. hehe :)
Tim fick massa autografer, tog lite bilder & sånt.. sen en sväng in på McDonalds & hem..
Hann bara in & vända sen drog jag vidare till Emma :) Satt och prata lite skit, snokade ;) & åkte lite bil..

Nu ska jag bädda rent, byta om, kolla på film sen förhoppningsvis däcka i min underbart sköna säng.. riktigt trött! och skadad.. haha :) ont gör de iaf!! :(

good night



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0