söndag

Kikat lillebrors match idag :) han var jätteduktig som vanligt! hehe
Nu håller jag på & somna, alldeles för lite sömn inatt..

igår umgicks jag med min kära kusin :) gick på fest lite fort, men sen hem & prata bort halva natten i telefon ;P
färgade även mitt kära hår! äntligen är det som jag vill ha det :) hihi

idag blir det väl inget spec.. hälsat på e på jobbet & hinner säkert med det 1 gång till idag ;P hehe klarar mig inte utan henne en hel dag ;)

nej nu ska jag ut & hoppa studsmatta & skrämma grannar.. haha :)

p&k ♥



Kommentarer
mia

okej =)



igår kväll och i natt hade jag riktiga värkar..gjorde ont som fan..har haft massa värkar idag med..men oregelbundna..satan vad ont det gör...vill inte ens veta hur det känns att föda om värkarna gör mega ont haha...

2009-08-16 @ 18:07:01
URL: http://miakemell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0