för kärlekens skull

Erik Linder - helt sjukt vilka tolkningar han gjort av redan underbara låtar..


Vaknade alldeles för sent imorse, duschade, pratade med emma, och nu har jag ätit frukost :)
Väntar på att mitt sjukt lockiga hår ska torka :P Mitt hår blir sååå lockigt när det är långt.. när jag har kort hår blir de bara vågor av allt.. ojämna vågor t o m ;P


Idag då,
solen försvann :( så blir väl datorn & tvn idag.. & en promenix ikväll!

nej usch blir helt tårögd av musiken.. hehe

p&k ♥


Kommentarer
mia

ja tänk bara 18 dagar kvar !!! det går fort..men nu känns det som om dagarna står still ju =)

jodå har en del foglossningar till & från...så det är väl sådär..sen så har jag sjukt svårt att sova...ingen sovställning är skön typ...är faktiskt trött på att vara gravid nu !!

vill bara få ut resultatet =)



japps vi har allt redan..så nu får gärna bebben ploppa ut hahaha....

hur är det med dej annars då?

2009-07-28 @ 21:32:26
URL: http://miakemell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0