friday

Segaste dagen någonsin!
Helt tomt på folk typ.. nästan iaf..

Hann dock springa in på Canelli på min rast. Köpte supersköna jeanstights :) la undan ett par som jag ska hämta imorgon.. Väl hemma hittade jag ÄNTLIGEN pappas Ray Ban Aviator :D så sjukt snygga! har ju bara letat efter dom sen april typ :P

Fixade även drickat tills imorgon..
OM jag nu ska ut :/ ångest!!! vill ut och bara dricka & ha kul för en gångs skull... MEN jag borde ju vara "duktigt" och hålla mig nykter.... men men.. den som lever får se.. kan ju bestämma mig imorgon..  Men grillning med tjejerna blir det säkerligen! :)

Nej usch öppnar på jobbet imorn.. Måste försöka sova strax.. :(

p&k ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0