Lily Allen - Not fair

Precis ätit b&j och jordgubbar :) mums!
Tittade samtidigt på The Simpsons dvdn, helt sjuk vad bra de är.. hehe

Hörde en superbra låt när jag var i Alanya nu i sommar, den spelades typ varje gång vi käkade middag på ett ställe. Och i lördags fick jag reda på vad den heter :D Så nu är de bara den som gäller på Spotify ♥
Helt sjukt vad jag blir på bra humör av att höra den :)
Har förövrigt hittat tillbaka till en jättebra grupp, Arvingarna.. haha lyssnade sönder alla låtar när jag var mindre.. Helt besatt var jag, åkte överallt för att få träffa dom, fick t o m autografer hemskickade om jag inte hann få dom vid spelningarna.. haha :) jaja iaf så är det vissa låtar som är sjukt bra fortfarande! Och texterna sitter än ;)

Imorgon är jag LEDIG! tihi såå skönt att få sova lite längre.. även om jag ska iväg på morgonpromenix tidigt! eller innan kl 12 iaf.. haha :)

Helgen kommer dock bestå av jobb! sen får jag väl se om lördagen kanske kan bjuda på något roligt :)

nej nu blir de nåt tråkigt på tv tills Paradise Hotel Danmark börjar :D såå bra!! haha


p&k ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0