Min lediga vecka börjar!

Vaknade kl 8 imorse, åkte iväg till V-ås en timme senare.. Tröttast i världen då.. Somnade ju typ 3 inatt.. men men..
Strax efter kl 3 inatt/morse fick Erika äntligen sin lilla kille :D och Ville blev storebror! Stort Grattis! :)

Kom hem från min shoppingtur med mamma runt kl 2, åkte vidare till Fagersta & köpte ännu mer fint :) Dock med lillebror som sällskap ♥

Nu har jag precis kommit hem från Michelle.. Hämtade det lilla som blev kvar från i lördags.. :S
Total minneslucka ett antal timmar, men det var tydligen kul! och det är ju huvudsaken. Kom ju t o m hem, eller 9 hus ifrån.. hehe och klockan hann ju bara bli 6, förstår inte hur många av mina grannar som är uppe kl 6 på en söndag!?

Nu väntar jag bara på att få höra allt skvaller ;) eller så kanske det är lika bra att inget veta...

men men... fick även hem min fina fotobok jag fixade på nån sida. väldigt liten tyvärr men fin iaf :) bara bilder på mina bästa ♥

nu ska jag bara vänta 4 timmar för att få se på Paradise hotel.. Okej, Nicoline åkte ut MEN jag har ett hopp kvar.. en riktigt söt person :) haha honom måste man ju bara se på..

återkommer!

p&k ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0