my day

Solade idag :) hann med typ 10 min innan den försvann :(
Sen kom regnet och förstörde min dag!

Ringde och pratade med Nadja :) måste hinna ses! om inte på söndag så nästa vecka iaf.
För på söndag är det hockey som gäller, lite av en tradition ;P hehe
Har även besökt Emma på jobbet :P 2 ggr t o m..
Fick ett snabbesök som var lagom trevligt.. hehe
Pysslade lite med fotona jag beställde för någon vecka sen.. Fick äntligen ett album idag, fick bara plats med 72bilder men alltid något :) bara 200 kvar typ.. hehe
Hade på mig min nya tunika från Cubus idag, såå skön! Min nya favorit :)
Provade även min h&m tunika jag ska ha på mig imorgon :) gillar paljetterna!
Nu blir det strax pizza med familjen :) sen film & sånt antar jag.. Ringa Emma & planera lite ;)

Imorn MÅSTE jag komma ihåg systemet! hade inte en tanke på det idag :P Tror Emma smittade mig igår ;P hehe


men men..

p&k ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0