onsdag

Jobbat idag.. Grymt ont i kroppen :( inge vidare när man gör om halva butiken, förstör ju axlar & rygg totalt!

Men men..

Annars är allt toppen :) Inget speciellt som hänt på länge nu men allt bara känns bra!

Nu ska jag bara ta tag i en sak, eller våga ta kontakt med en person kanske det heter... ;P
Har ju redan småpratat via jobbet & leenden har det ju blivit ett antal av :) Såå söt! tihi

Annars låter jag ödet bestämma ?
Träffar jag honom snart igen, då säger jag hej.. låter det bra? :)

Men jag har inge bråttom den här gången.. det får blir som det blir :)


Nu ska jag packa upp mitt plock jag köpte på Hemtex, bädda rent, sen lägga mig framför tvn med Ben&Jerry


p&k♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0