tors/fre

Mitt i natten och jag är vaken.. illa!!
börjar dock kl 2 imorgon så då funkar det men hatar att vända på dygnet!!
Så dum grej...

jaja..
Idag jobbade jag, gick en långpromenix & sen har jag ätit underbart goda jordgubbar! :) mums !

nudå..
sitter i min "nästan" nybäddade säng ♥, snokar på facebook ;) & lyssnar på musik.
På en låt om min kära kusin faktiskt.. haha riktigt bra melodi, texten är väl lite dum kanske..

Imorgon, eller när jag vaknat iaf är det Fredag & jag är sååå sugen på stan" Tabazco vore ju typ sååå mysigt! Men men.. är man duktig och ska jobba så missar man väl allt skoj :(

Har jag nån ensam vän som vill till stan på lördag kanske ? Hör av er isf ;) hihi

nej tröttast nu! vill fortsätta drömma underbara drömmar :) 2 nätter på rad nu!

p&k ♥



Kommentarer
sara

Nee!!! kom drömmen tbx!? ... va de exakt samma??

2009-07-18 @ 22:18:42
URL: http://lovewillkeepusalive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0