Hur orkar man vara stark när alla bara kommer med sina problem och vill ha råd?
Hur länge kan man hjälpa och ge råd när man själv inte har en aning vad man håller på med?
När ska jag hitta någon som ger mig råd?
Jag är glad för det jag har, jag gillar mig själv och trivs med vardagen. Visst, det är inte här jag kommer vara resten av mitt liv, men just nu fungerar det bra.
Det värsta är bara att alla i min närhet väller över sina negativa tankar på mig.
Jag försöker bara hålla mig flytande.
Vill gärna hjälpa & finnas där för mina vänner, men det blir för mycket när det bara är negativa tankar när man umgås, vissa ringer bara när något dåligt hänt i deras liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0