Söndag

Innebandyträning idag! Var sjukt kul! :)
Tre tjejer och resten killar.. Tycker faktiskt det är roligare då.. Får man köra lite hårdare ;P hehe

Nu har jag myst lite med lillebror, hinner ju knappt träffa honom i veckorna.
Beställt julklappar till honom har jag också hunnit med :)

Ikväll blir det bio! Med kusinerna :)
2012 - Lär vara bra!? Hoppas på det iaf!


En helbra dag iaf! Humöret är på topp! :D


Gårdagen var helt okej! Dansade "tryckare" för första gången sen mellanstadiet typ? haha :P
jaja Kul och se alla nära & kära som var ut iaf!

Nu snabbtfix sen Fagersta! p&k♥



Kommentarer
Nadja

Vi kan ses när jag kommer hem från skolan :) Jag är hemma runt halv 6 skulle jag tro menvi kan ju gå och käka och snacka lite skit ;) Pusss

2009-11-30 @ 00:31:40
URL: http://thenadjahiltunen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0