shooopping!

Västerås med Emma idag :)
Shopping heeeela lååånga dagen!
Men höjdpunkten, eller punkterna var när jag hittade min underbart fina nya klänning! och jacka/kofta!
:D hihi så nöjd!
Tänkte ha på mig det i helgen om våra planer blir av? Only god knows ;P hehe Brukar ju inte gå så bra för oss men nu kanske.
Är allmänt jätteglad idag också! Dock började dagen alldeles för tidigt och med lång väntan :P
Inne på Kicks hittade jag Armani's nya parfym :) Luktade underbart! Blir nästa köp såfort min diamonds, burberry & daisy är slut.. hehe kan nog ta lång tid :S


Nu är jag alldeles för mätt, trött och kall.
Blir nog tvn & datorn hela kvällen lång!
Kanske t o m kolla på fotbollen :P

Uppdaterar senare igen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0