tankar

Min blogg känns rätt tråkig just nu men har bara en massa tankar.
Jag känner mig helt rätt just nu, allt känns riktigt bra fast inget speciellt händer.
Allt jag vill känns bra, allt jag gör känns rätt. Även om inget blir som jag "vill".
Det känns som om jag bara kan låta saker hända, jag är inte orolig och mitt kontrollbehov är som bortblåst.
Visst, jag måste göra saker för att komma framåt men besluten känns bra och jag velar inte längre.
Tråkigt nog försvinner det människor som stått mig väldigt nära och andra finns där men inte på samma sätt som förut.
Men just nu är jag nöjd med mig själv och dom som verkligen betyder något mår bra.
Jag vaknar med ett leende, kan skutta runt ute bland folk, smittar av mig av min glädje.
Glädjen av att känna mig bra, och älska den jag är.



Känn ingen oro,
Tro på Gud, och tro på mig
Joh. 14:1

Dom orden står i en bibel jag fick på min konfirmation 20030531.
Orden känns helt rätt just nu. Jag är inte "troende" men jag tror.
14 & 1 är förövrigt mina lyckotal.

Jag vet att jag kommer få det som är "mitt", och menat för just mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0