Update

Hade en kaotisk födelsedag i torsdags, men den blev riktigt bra på kvällen :) Träffade en massa nära & kära på GM. Fick massa fina paket också, Tack! :)
Påskafton spenderades på akuten, har nå virus i luftrören. Fick utskriven medicin (som man inte kunde hämta ut förens på tisdagen).
Igår skulle jag till apoteket och hämta ut medicin men då fanns inget recept.. Skitkul! Efter turer runt halva västmanland kom jag in till familjeläkaren här hemma. Fick ut samma medicin plus en till för att var dubbelt så mkt värre då. När jag sen gick till apoteket för att hämta ut mitt nya recept fanns ju självklart det andra där! Bara 5 timmar försent! Men men.. Nu hoppas jag det gör susen med min hals och mina lungor.

Igår jobbade jag på "riktigt", fick stänga. Och idag var det bara att gå upp kl 06.00 för att öppna :) Men det ger ju pengar iaf ;P och så får man träffa massa roliga människor!
 
Nu ska jag vila en stund sen ut på långpromenix!

Imorgon blir det ledigt & gym! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0