lycka

Lycka utan rädsla finns inte.
Jag är konstant rädd att någon ska komma och ta den ifrån mig.
Jag har skapat min egen lycka, men vem som helst kan ta den ifrån mig så lätt.
Mina val är för att gynna mig. Jag är trött på att vara alla tillags och känna skuldkänslor när jag inte kan göra exakt det ni begär av mig.
Jag flyttade sex mil ifrån min familj, jag slutade två jobb och började plugga till ekonom. Skaffade mig ett eget liv, ett som just nu är fullt med härliga vänner och massa lycka. Jag klarar skolan, har godkänt i allt jag gjort. Trivs med exakt allt just nu. Ja allt utom att min nära vän inte finns i mitt liv länge. Men vi fungerar inte ihop och jag vill inte känna den ilska och sorg som jag känt ett tag nu. Ingen kan såra mig som du.

Jag är glad, äntligen frisk och mår bra. Längtar efter morgondagen som aldrig för.
Låt mig leva mitt liv, låt mig känna min lycka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0