100218

OS beroendet har ökat från 0 till 20 nu.. Äntligen har den underbara hockeyn satt igång!
Älskar hockey, speciellt landskamper. Sen är det ju alltid roligare och kika om man känner någon som spelar :)
Har t o m börjat kika på olika skidgrenar :P
Kan ha med min sjukdom att göra, finns ju inte så mkt annat att kika på ;P

Gårdagen var riktigt trevlig.. Ett besök i Västerås på förmiddagen, kikade runt lite i affärer. Mötte världens sämsta personal på Bauhaus. Helt sjukt hur uppkäftiga och ohjälpsamma dom var. Ska man arbeta i affär ska man väl kunna ta människor och hjälpa till. Det är ju det dom får betalt för..

Idag vaknade jag alldeles för tidigt. Iofs är det ju underbart skönt att kunna ligga halvsovandes några timmar :D
E ringde och väckte mig ur dvalan. Inte träffat henne på 100 år så får se om vi kanske ses senare ikväll.
Skulle även sitta fint och träffa på bästa C och lilla söta M :)

Nu ska jag fortsätta kika tv och vänta på att någon vänlig själ hör av sig :)
Ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0