Love is in the air?

Jobbat idag. Fick mitt årliga besök av kunder (män) som "gillar" mig. Tolka det som ni vill.
Dom köper något, går, för att sedan komma tillbaka och handla igen. BARA för att jag står i kassan.. Helt sjukt.
Ska börja bära en ring på fingret så kanske dom inte orkar försöka :P
Vissa ger sig direkt, andra kommer flera ggr i veckan och tjatar, andra vill ha ens nummer för att sedan be om en sak (prince charming bl a).. Äckligt :S
Dock är dom flesta kunderna (söta), snälla killar :)


Jaja.. Nu gör mina fötter alldeles för ont!
Ska kika fb sen gå till gymmet :)
Får bli ett lite kortare pass idag, tar igen det imorgon när jag är ledig!

p&k ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0