(onödig) ångest..?

Utgång igår, skötte mig alldeles exemplariskt men ändå har jag ångest?
Gammal vana kanske?
Usch iaf :S

Blev utgång på GM igår, Fibes oh fibes spelade. Helt okej, även om jag inte är något fan av deras musik.
Trevliga, men konstiga (?) människor träffade man på :)
Släktskap var kvällens huvudnummer, och missförstånd resten.
Hem kom man iaf i tid, hamnade dock framför tvn. Repriser på Himlen kan vänta, vilket skapade ångest och hemska tankar.. Men men.. Det man inte vet mår man inte dåligt av?

Söndagen började med sms från kära Milla :) Blev en tur till Västerås. Shopping, god mat och mysigt sällskap!
Kom hem vid halv 5 tiden, umgicks lite med lillebror sen bio med Milla, Erika & Christine. Trevligt men filmen kunde varit bättre. Snabba cash har sämsta slutet någonsin.
Nu blir det filmmys & godis!
Imorgon, sovmorgon sen gym! :)

Godnatt världen!



Kommentarer
mia

Tack...

Åhh har du sett snabba cash, det vill jag också gärna se..var den bra tyckte du?

2010-02-08 @ 22:55:39
URL: http://enyasmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0