Underbart!

Hihi :) Hade världens mysigaste dröm inatt!
Ett inställt bröllop, ett riktigt på en sandstrand, en jättesöt liten pojke med okänt pappa (iaf enligt min kusin).
Haha helt sjukt vad man kan drömma.. Jättefint och mysigt var det iaf!
Helt sjuk vad man kan hinna på en natt.. Tyvärr så vaknade jag alldeles för tidigt!
Sen kom datumet 15/? upp ett par ggr.. Kanske kan betyda något? Inget jag kommer på nu iaf.. Men vem vet ;)
Världens sötaste lilla bebis hade jag iaf! hehe

Ute är det typ snöstorm. Tim har friluftsdag med 70 andra på en riktigt liten ishockeyrink.. Men men.. Bra planering :P

Själv ska jag gå och kika på Xena strax :P
Sen får vi se vart den här dagen tar vägen :)

Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer
mia

Ja fyfan det är kul med vagnar :) nu tvekar jag igen på färg hahaha...Men vill se nån färg i verkligheten så kanske man kan få sig en uppfattning...

Fyyyyy vad det snöar, Ska tydligen vara så här hela helgen..suuuck !

2010-02-19 @ 12:12:19
URL: http://enyasmamma.blogg.se/
mia

Ja vi var ju där för ett tag sen och kikade in vagnar men då hade dom nån skit trist färg inne bara..

Ja vi var till fagersta & jävlar vad halt det var på vägarna...

2010-02-19 @ 21:32:03
URL: http://enyasmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0