Fredag!

Äntligen fredag! igen :P
Lekt hemmafru idag, sen hjälpt morbror med massa namnlappar & skit.
Annars haft en sjukt lugn dag, och väntat på att klockan ska bli 20.00 :D
Då börjar fredagsmyskvällen! Mår dock mest illa just nu :/ Men mys blir det säkerligen! Måste upp tidigt imorgon och jobba. 10-13 bara men passar mig utmärkt! För 13.00 börjar Tims match i Fagerstahallen.
Per-ols p98 - Västerås IBS (svart)?
Om någon känner för att ta sig dit och kika ;)
Funderar även på att kika på innebandy här hemma, om jag hinner hem innan matchen är slut :P

Veckan spenderades bl a i Fagersta, blev en heldag med Jonna :) Alltid lika trevligt.
Åkte lite skridskor också :) All by myself!
Hade myskväll (mittiveckan) med Milla & barnen också :)
Har även varit jätteduktig och betalat in till gymkortet, har ju så sjukt nära till gymmet så ska nog börja hänga där ;)
Imorgon ska jag även hämta lite kläder som H&M så snällt skickat till mig :D


Men nu ska jag kika runt lite på FB, svara på massa sms jag inte hunnit sett ens idag(?)
Sen tv, mys & sängen i lagom tid. Imorgon ska man upp kl 08.00 :S

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0