Happy new ..?

Nytt år, nya möjligheter?
2009 slutade ju inte särskilt bra.
Men allt som hänt kanske var nödvändigt för att 2010 ska bli bra?
Vi hoppas på det! :P

Nyårsafton inledes med en promenad, med Milla & Molly :)
Middag med familjen sen var jag alldeles för trött för att åka någonstans.
Stort plus var iaf att nästan alla (som inte bor här) bjöd in mig på div. fester :P
Tyvärr är det inte såå lätt att ta sig någonstans på nyårsafton.
Tolvslaget firades med familjen & grannar & en massa grannungar.. hehe

Nu har jag ont i nacken för jag inte fått plats i min säng på något konstigt sätt!?
Ska väl ner & handla lite om en stund. Sen kika film, Alvin & the chipmunks, the squeakquel :)

Gott Nytt År & ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0