Kallllt!

20 minus idag! Sjukt kallt!
17 minus på dagen, då åkte vi skridskor & spelade hockey :P
Är man dum så är man ;P Men riktigt kul var det!

Resten av dagen har spenderats under täcket, tolka det som ni vill ;)
Men varmt och skönt var det iaf!

Min rygg känns som den håller på att gå av :S
Som tur är finns min underbara morbror som kan vrida huvudet på mig och knäcka min rygg. Helt sjukt underbart skönt efteråt! Fick även låna hans spikmatta som gör underverk! Förhoppningsvis är min rygg "normal" snart igen.

Saknar alldeles för många personer just nu. Hoppas kylan & sjukdomar försvinner så man kan hitta på lite roliga grejer igen :)
En rolig grej var iaf att jag fick hem mitt H&M paket idag! Massa fina plagg till våren :) Dock fick jag skicka tillbaka en klänning :/ Dragkedjan var sönder, köp aldrig något på REA!

Lite av det jag beställde :) (resten orkade jag inte leta efter bilder på)


Kommentarer
Camilla

Va fina kläder! :) du får visa sen de andra du fick hem! :) tråkigt att klänningen va sönder :/

2010-01-06 @ 00:22:15
URL: http://lovingmolly.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0