Underbara dag :)

Livet leker!
Började dagen med mardrömmar kl 5 imorse. Min "familj" var jagad, när jag lyckades vakna låg jag och skakade som en idiot :P hehe
Jobbade 11-18, sen hem till fam Mylläri på Sminkparty. Riktigt trevligt :)

Hade in en helt underbart kund idag, en man på 60+. Nyligen förlorat sin hustru men den roligaste och mest genomgoda människa jag träffat. Om man ändå hade fler som honom i sina liv. Hoppas på fler besök från honom :)

Hittade världens finaste skor idag :) Svarta kilklackssandaletter.
La även undan jättesöta badrumsmattor, små ♥an.

Väl hemma blev jag bjuden på kycklingfilé & potatisgratäng!
Nu blir det film & sömn!
Imorgon är det dag 6/8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0