Helgen

Började lördagen med shopping sen mys med tjejerna!
Lite vin, drinkar, jordgubbar & singstar :)
Sen utgång med e, studentfest, som var riktigt rolig!
Hände massor som vanligt när man går ut i den "staden"... Min fot mår riktigt dåligt, jag har grymt mkt "roliga" bilder på kameran & pengarna har fått fötter (?).. Men som sagt, det var riktigt kul! :) På slutet var man dock alldeles för trött för att vara partypepp, så då var det skönt att grannen kom och körde hem oss :) Blev ungefär 100 bilder i bilen hem, sen somnade hälften.. haha :P
Kom väl hem runt 3 tiden(?), lämnade av en studentmössa jag fått låna, sa hejdå till den alldeles för snälla chauffören :) hehe sen pratade jag med e i telen, och däckade av trötthet!
Nästa vecka blir det jobb hela långa helgen! Sen har jag semester hela midsommarveckan!
Idag vaknade jag alldeles för tidigt! Men låg och kika taket till 12 ungefär!
Dusch, mackor, massa dricka & sen var jag pigg nog att ta mig ut. Lunchade med e :)
Hälsade på Milla som kom hem från turkey inatt :)

Nu blir det kika Hairspray igen! och äta underbart goda jordgubbar ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0