Jobb, sol & ont

Jobbade 08,15 - 16,30 idag! Dagen gick jättefort och var riktigt underhållande :P hehe
Väl hemma blev det solning på stundsmattan, somnade & sov 40min! Helt underbart skönt :)
Sen lite mat som tyvärr innehöll grädde och gjorde min mage helt galen.. Har legat helt utslagen med jätteont i magen :( Tror jag börjar reagera på laktos igen...
Men men.. Tog mig upp och hälsade på Emma nyss, hämtade lite nycklar tills imorgon..
Mitt hår är kaos just nu.. Håller på och färgar av det.. Och det har en lätt gul nyans som väntat.. Ska dock slänga i lite pärlblondfärg imorgon efter jobbet :) Blir nog kanon! Annars blir det mörkblond kanske?

Nu ska jag kika Prinsessan & grodan :)
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0