Sista dagen..

På min underbart sköna semestervecka!
Haft en jätteskön, rolig och solig vecka, fick mitt fina väder jag bett om ;)

Idag har jag tvättat massa tvätt (glömde dock jobbkläderna)!
Har även hunnit med att luncha med min underbara guddotter, hennes mamma & bror :)

Snart blir det båtbryggan med e, tror jag iaf(?)
Ikväll, film med lillebror ♥

Måndagens 4 timmar med jobb blir en perfekt mjukstart på 2 månaders jobb! 2 jobb och en hel massa timmar :)
Sen ledig tisdag, kanske onsdag? sen jobb 1 vecka i sträck!
Men klirr i kassan är ju alldeles underbart så det tackar vi för ;)
Kanske man kan åka utomlands i augusti igen :) Någon som vill med?

Nej återkommer senare med bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0