Mitt öde.

Varför väljer man alltid fel?
Verkar A vara det bästa kan du vara säker på att B egentligen är det.
A verkar vara allt du vill ha i en människa, perfekt helt enkelt. A ser ut på rätt sätt, gör saker på rätt sätt och har allt du vill.
B är inte mer otydlig, ingen du märker av till en början. Men efter en tid kommer alla fel som A har fram.. B blir en bättre person i dina ögon, mer och mer för varje sekund.
Men har du valt A är det nästintill omöjligt att få B.
Även om du inser ditt misstag är B borta för alltid...
Har du tur så är din relation med A såpass bra att du kommer ha lite av B i ditt liv.
Annars är det bara leta nya A och B personer, där du även denna gång kommer välja fel...
Realistiskt sett borde du ha en chans på 50% att välja rätt. Men efter 100% fel i X antal år börjar jag inse att jag saknar genen som väljer denne som är rätt.

Mitt öde


Kommentarer
Mia

Tack =)

2011-02-07 @ 07:34:05
URL: http://enyasmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0