freeeedag!

Om två dygn är jag dyngrak!
Är trött på denna nyktra, stela och tråkiga värld.
På krogen är alla snälla, sociala och tycker jag är jättegullig (tanter).
Jag har mina vänner omkring mig, vänner som alltid jobbar annars.
Det är helgerna som gör hela veckan, förfesterna, awn, bmb, efterfesten t o m taxiresorna!
Jag vill ha fina drinkar, massa kramar, vänner, ja t o m minnesluckor.
Bakis blir jag aldrig, så det finns bara en baksida med partyhelger.. Pengarna som bmb drar 3-4 dagar senare :S
Men alla myskvällar med chips, dricka, pizza och godis som alla har, kostar ju dom med..

Jag är iaf sååååååååååååååå pepp på helgens äventyr!!
Kommer dock troligtvis bli skade- eller sjukdrabbat men det struntar jag i..
Tenta på fredag sen fira in helgen!!

Skål! om 2 dygn minus 5 timmar ungefär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0